sâmbătă, 9 noiembrie 2013


Ganduri de noapte,

Este cineva fericit pentru ca te-a intalnit?
Isi aduce aminte cineva ca i-ai vorbit azi?
Ziua e aproape pe sfarsite, oare poate spune cineva o vorba buna despre tine?
L-ai salutat cu caldura pe prietenul pe care azi l-ai intalnit?
Ai fost oare egoist?
Oare este cineva multumit pentru ce i-ai facut azi?
Acum la inserare poti fi multumit oare?
Poti spune cu inima usoara ca ai ajutat macar un frate dintre cei pe care i-ai intalnit azi?
Este vreunul care sa se bucure pentru ceea ce ai spus sau facut?
Ai incurajat macar pe vreunul din cei ce intalniti azi?
Ti-ai pierdut ziua fara rost sau ai facut ceva cu folos?
Ai lasat in urma ta gandurile bune sau suparare?
Iar acum inainte de a inchide ochii
Multumeste-i Lui Dumnezeu, pentru ziua de azi.
Intreaba-te meriti si ziua de maine?
Alege sa iubesti NU sa urasti.
Alege sa zambesti in loc sa stai incuntat.
Alege sa zidesti NU sa darami.
Alege sa perseverezi NU sa renunti.
Alege sa lauzi NU sa barfesti.
Alege sa vindeci NU sa ranesti.
Alege sa oferi NU sa iei.
Alege sa actionezi si NU sa amani.
Alege sa ierti NU sa te razbuni.
Alege sa te rogi NU sa disperi.
Ai spus vreodata ``nimeni nu ma iubeste cu adevarat``?
Dumnezeu iti spune : EU TE IUBESC!
Ai spus vreodata ``sunt prea obosit``?
Dumnezeu iti spune : EU AM SA-TI DAU ODIHNA!
Ai spus vreodata ``numai stiu incotro sa o apuc``?
Dumnezeu iti spune : EU AM SA-TI INDRUM PASII!
Ai spus vreodata : ``nu ma pot ierta pentru ceea ce am facut``?
Dumnezeu iti spune : EU TE IERT!
Dumnezeu te tine in palmele sale si  ingerii vegheaza asupra ta!
Iar maine v-a fi o zi mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu